#33 Róż tiul

Witam!:)

Daaaaaaawno mnie tutaj nie było! Oj bardzo dawnoooooo......
Nie sądziłam nawet, że tutaj zajrzę kiedykolwiek, a co dopiero coś napiszę i wrócę.
Czy tęskniłam za blogowaniem? Hmm... raczej nie. Lubię pisać posty, robić zdjęcia, dzielić się opiniami na jakiś temat ale.... jeśli występuje u mnie brak czasu to nie zmuszam się do działania tutaj.
Blog nie jest moim priorytetem, a miłym dodatkiem.
Nie mniej jednak postanowiłam po raz enty wrócić, a co z tego będzie zobaczymy!:)

Ostatni raz odzywałam się do Was we wrześniu ze stylizacją i myślę, że dobrym pomysłem będzie przywitać się z Wami znowu, postem o takiej samej tematyce.

No to zaczynamy!:)

Hitem 2019 roku zdecydowanie zaczęła być asymetryczna tiulowa spódnica. Nic w tym dziwnego, bo to ciuch tak zwany "uniwersalny"! Stylizacje, które można stworzyć dzięki tej spódnicy są przeróżne. Można byś w niej niezwykle dziewczęcą dodając oversize'owy sweter i szpilki ale można również nabrać pazura ubierając do niej koszulkę z nadrukiem i ramoneskę. Ile osób tyle pomysłów na tą spódnice!;)


Spódnica od samego początku bardzo zawróciła w głowie ale nie od razu trafiła do mojej szafy. Sukcesywnie przed  jej zakupem powstrzymywały mnie ceny! Wiecie nie sztuka napalić się na coś, zapłacić i potem żałować bo jednak nie do końca pasuje. Sztuka kupić tak by było jak najbardziej korzystnie.
Ja swoją upolowałam na Aliexpres.com za nie całe 35 zł  i jestem z niej bardzo zadowolona.


W tej stylizacji postanowiłam na bardzo dziewczęcy look. Muszę przyznać, że bardo się polubiłam z różowym kolorem. Nie to, że nie lubiłam ale no nie był to mój pierwszorzędny kolor w garderobie. Teraz zdecydowanie częściej sięgam po niego bo wydaję mi się, że rozjaśnia moją cerę;)



Spódnica: ALIEXPRESS


Do następnego!!!
 

12 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta spódnica - bardzo kobieca i subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ,nie ma co się zmuszać do pisania -też tak uważam ☺
    Pięknie wyglądasz 😍
    Różowy to Twój kolor 😍
    Śliczna jest ta spódniczka 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spódniczka jest przepiekna. Podoba mi się Twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz:) pisuj częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka bardzo fajnie się prezentuje :D
    Bardzo fajnie wyszła Tobie ta stylizacja i super zdjęcia :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest przepiękna! Wyglądasz w niej bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger