#36 Torebeczka za 10 zł

Hejka!

Melduję, że już czuję się znacznie lepiej. Antybiotyk bardzo szybko mi pomógł i tak naprawdę postawił mnie na nogi już na drugi dzień.  Mam nadzieje, że nic więcej mnie nie złapie bym musiała znowu iść na zwolnienie i brać lekarstwa.

W tym poście chciałam Wam pokazać torebkę, a raczej torebeczkę, która przyszła do mnie z Aliexpress już jakiś czas temu. Kto mnie obserwuje na Instagramie to już moją opinie na jej temat zna ale postanowiłam jeszcze tutaj kilka słów napisać.


Cóż mogę napisać o tej torebeczce... na pewno to, że jest urocza i rewelacyjnie będzie współgrała z letnimi stylizacjami. Jest jednokomorowa i zapinana na magnesik.  Zmieści się w niej mniejszy portfel i telefon. Co do jakości to muszę przyznać, że nie tego do końca oczekiwałam. Myślałam, że będzie bardziej sztywniejsza,a łańcuszek trochę mocniejszy. W pierwszej chwili jak otworzyłam paczkę to  poczułam ukucie zawiedzenia. Potem przyszłam do domu, zobaczyłam ile za nią zapłaciłam (9.61 zł) i zmieniłam zdanie co do niej. Wydaje mi, że jak za tą cenę oczekiwałam zbyt wiele. Torebeczka jak na 10 zł jest naprawdę fajna i polecam!


 Link do Torebeczki ----->>> KLIK

Do następnego:)

11 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie no i ten kotek z przodu to zdecydowanie coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że czujesz się już lepiej 😘
    A torebka ,jest bardzo ładna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ;) w sam raz na wiosenne dni ;) i jaka cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że lepiej się czujesz. Torebka faktycznie jest urocza. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna! Naprawdę super cena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest i do tego cena super:) Cieszę się, że już czujesz się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebeczka bardzo mi się spodobała :D Też obecnie jestem na antybiotyku,
    bo dopadła mnie grypa. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka wygląda naprawdę uroczo:0

    OdpowiedzUsuń
  10. matko jaka piękna i urocza :OO!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger