#102 Stylizacja na Kevina!

Hu! hu! ha! Nasza zima zła!
Szczypie w nosy, szczypie w uszy,
mroźnym śniegiem w oczy prószy,
wichrem w polu gna!
Nasza zima zła!
 
Heja Ho! Komu dupkę przymroziło? Jak ja dawno nie widziałam i nie czułam takiej zimy! Fakt faktem już po dwóch dniach miałam dosyć, ale mimo się cieszę, że śnieg spadł.
 
W tym poście pokażę Wam drugą i ostatnią stylizacje świąteczną gdzie główną role gra... Kevin !
Bo czym są byłyby święta bez rezolutnego chłopaka w Polsacie?
Nie były by to święta!
 


Stylizacja jest bardzo luźna i prosta czyli T-shirt z mamą Kevina i legginsy. Trochę elegancji dodaje jej marynarka i łańcuszki.




 

T-shirt dostałam przed świętami od siostry, ale pewnie znajdziecie na allegro podobne:) 

Jak Wam się podoba?

Do następnego!

17 komentarzy:

  1. Też mam dość tej zimy, przez weekend nie wychylałam nosa z domu (no może tylko po zakupy 😁)
    Świetna stylizacja 😍
    Fajna ta koszulka ,chociaż sweterek i legginsy mi się podobają bardziej 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, świetna koszulka ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W taką pogodę cieszę się, że pracuje zdalnie i nie muszę dojeżdzać :D Bluzka jest ekstra! Uwielbiam Kevina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna stylówka. T-shirt wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna koszulka :) Święta bez Kevina to nie święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie takie połączenie eleganckiego stylu z codziennym bądź sportowym. Nie dość, że z klasą to jeszcze wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czadowy t-shirt! Też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. T-shirt jest naprawdę świetny :D Stylizacja bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kevin rządzi :) Klasyka gatunku! Super koszulka. Sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, mnie zmroziło totalnie ostatnimi dniami, chociaż jak Ty - cieszę się z padającego śniegu :) Co prawda, wyzwanie jest zejść ze schodów, ale nadal, uwielbiam zimę, więc lubię taką pogodę, bo ma swój urok.
    Stylizacja super! Ta koszulka z mamą Kevina to coś, co chętnie założyłabym :D Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji :) Bardzo podoba mi się ten naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger