#101 Świąteczna stylizacja nr.1

 Cześć i czołem!!!

Kto jeszcze z Was ma ubraną choinkę? U mnie w domu zawsze stała choinka do "kolędy", ale od kiedy zamieszkałam sama z narzeczonym wyznaję zasadę, że choinka stoi do pierwszego weekendu po 6 grudnia! Niech jeszcze Ci Trzej Królowie zobaczą choinkę! Wiem, że wiele osób czeka z rozebraniem drzewka świątecznego do 2-go lutego, do święta Matki Gromniczej. Jestem ciekawa jak to u Was jest! Dajcie znać w komentarzach!

A propos choinki to mam dla Was dwie stylizację jeszcze świąt i w tym poście pokaże jedną z nich!


Główną rolę w tej stylizacji gra Aliexpress! Zaczynając od góry golfik zamówiłam na Ali na 11:11 ubiegłego roku. Ogólnie jest bardzo sympatyczny, fajny materiał, kolor bardzo żywy, aleeeee niestety był w jednym rozmiarze ( myślałam,że będzie taka S do M)  i zdecydowanie jest za krótki! Pasowałby na XS i S...  Nie na M z cycem xD Linka nie podam, bo nie warto. Golfik kosztował 29 zł i trochę słabo, że jeden rozmiar.

 

Spódnica też pochodzi z Ali i też z promocji 11:11, która była dwa lata temu. Zapłaciłam wtedy za nią niecałe 35 zł gdzie w butikach chodziły między 69 zł, a 79 zł. Zresztą ów spódnica już się pojawiła na blogu --- Klik 

       Niestety nie podam Wam linka bo wygasł, ale na Aliexpress pełno tego!


 Dodatki! Królową w tej stylizacji jest torebka, którą dostałam od siostry pod choinkę! Totalnie trafiła w mój gust bo ja uwielbiam takie  "nietypowe" torebki! 

 Jak Wam się podoba stylizacja? Dajcie znać w komentarzach!

Golf i spódnica - Aliexpress.com

Buty - Czasnabuty.pl

Torebka - Mohito



 


16 komentarzy:

  1. Śliczna torebka;) Zdjęcie z kotkiem najładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest przepiękna! Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna spódnica!:)
    My w tym roku jeszcze trochę choinkę potrzymamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica nie w moim typie, ale golf tak. To znaczy kolor.. pewnie i tak bym go nie zamówiła na ali, tylko szukała podobnego na lumpie :P ale skoro nie polecasz, to już w ogóle nie mam wątpliwości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. U mnie choinka stoi, aż komuś zechce się ją rozebrać. Mnie w ogóle ozdoby świąteczne po Bożym Narodzeniu drażnią niemiłosiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja :D U mnie choinka stoi do lutego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja choinkę rozebrałam kilka dni temu
    Przepiękna stylizacja 😍
    Szkoda ze ten golf jest tylko w jednym rozmiarze bo jest bardzo ładny i świetnie współgra z tą spódnicą 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica robi niesamowitą robotę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mega efektywna spódnica!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger