# 71 Podsumowanie Lipca

Hejka!

Witam Was w sierpniu! Trochę mnie tu nie było ale kompletnie nie miała weny twórczej.
Jestem przemęczona tym lipcem. Dużo dni pracujących i mało dni wolnego z powodowało to, że gdy tylko odpaliłam "nowy post" siedziałam i patrzyłam jak kursor miga na pustej stronie.

Naprawdę cieszę się, że lipiec się skończył.... w sierpniu trochę więcej luzu się zapowiada!





No cóż czas już podsumować ten miesiąc.... chociaż tak szczerze nie wiem co mam podsumować...

No dobra może tak na szybko:

Liczba postów: 3. Jest to dla mnie bardzo duży spadek  dlatego w sierpniu muszę to nadrobić. Mam tyle tematów rozpoczętych lub naszykowanych.... ehhhh

Miesiąc zamknęłam z liczbą 2282 wyświetleń i powiem Wam, że na tą moją nieobecność to całkiem spoko jak na 3 posty.

Przybył mi jeden obserwujący więc serdecznie witam na moim blogu:)

I to było by wszystko:)
Teraz mam więcej wolnego i dużo motywacji! Czekajcie na nowości!:)
Miłego weekendu!



6 komentarzy:

  1. Znam brak weny twórczej i rozumiem. Brak wolego także. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że w sierpniu zapowiada się więcej luzu. Z niecierpliwością czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyś w nowym miesiącu była bardziej zadowolona ze statystyk. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre statystyki ,jeśli chodzi o liczbę wyświetleń 😀
    Oby sierpień był dla Ciebie lepszy ,pod względem weny i nie tylko 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby sierpień byl dla Ciebie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger