#72 Glitter-y Eye Quad Blue Pearl

Hejka

Jak już powiedziałam "A" w ostatnim poście to trzeba powiedzieć "B" więc kuje żelazo póki gorące!
Nie dawno pokazywałam Wam cudowną paczuszkę od Pixi Beuty i obiecałam Wam recenzję paletki "Glitter-y Eye Quad Blue Pearl! Już czas na nią!:)


Na początku myślałam, że to jest zwykła paletka cieni do powiek, ale gdy tylko "zamoczyłam" palca już wiedziałam, że będzie to dodatek do makijażu. Co to oznacza? Wiecie w paletkach  można znaleźć iskrzące się cienie do powiek. Zazwyczaj są one bardzo proste w "obsłudze" czyli nakładamy cień na powiekę i budujemy efekt . Dla wzmocnienia efektu nakładamy na bazę lub korektor.
Z glitterami jest inaczej. Baza lub korektor jest potrzebny . Glittery zachowują się podobnie jak pigmenty! Bez podstawy do "przyklejenia się" nie ma co zaczynać bo może i uzyskamy efekt jaki chcemy ale dosłownie na chwilę.


Pigmentacja jest naprawdę fajna bo nawet na "sucho" czyli bez bazy
 glittery ładnie wyglądają, ale najlepszy efekt jest jednak na jakimś podkładzie. Drobinki na początku są lekko ostre przez co może Nam się wydawać, że będziemy czuć je na oku. Nic bardziej mylnego. Drobinki szybko się rozcierają. Jest jednak jedna rzecz, która mi przeszkadza w tej paletce, a mianowicie: ZAPACH.  Ciężko mi go określić ale jest dość nieprzyjemny. Na szczęście nie czuć go po aplikacji.

Podsumowując to fajna paletka, ale ze względu na zapach bym jej nie kupiła:D
Teraz czas na makijaż!






Wianek: MadelineFlower
Włosy: Aliexpress

Jak Wam się podoba??
Do następnego!

15 komentarzy:

  1. Niesamowite kolory, no i ten błysk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki przepięknie się prezentują i bardzo ładnie Tobie w takim makijażu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta paletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ślicznie, aczkolwiek nie jest to moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podobają mi się te cienie i to co z nimi wymyśliłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka jak najbardziej na tak! Przetestowałabym choćby dla wyodrębnienia własnych spostrzeżeń.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż :) BArdzo podoba mi się ta paletka ale nie wiem gdzie bym sie malowała w takie kolorki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. zupełnie nie moje kolory, ale Ty wyglądasz w nich obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki piękne! Pasowałyby mi do lakieru. Śliczny makijaż i naprawdę bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny makijaż i piękne błyski ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger