#75 Jestem Zołzą!

Hejka!

No i sierpień przeleciał....
To był zdecydowanie bardzo intensywny miesiąc, a wrzesień się wcale nie zapowiada lepiej.
No cóż.... życie... Więcej napisze o tym  jednak w podsumowaniu miesiąca:)

W tym poście przygotowałam dla Was stylizacje.
Prosta, bez kombinacji i przede wszystkim wygodną!






Zdecydowanym akcentem w tej stylizacji jest T-shirt  bo napis mówi sam za siebie! Mój Paweł ma podobną koszulkę tylko z napisem " Jestem z Zołzą:)!

Zapraszam do sklepu Zołza bo mają fajne koszulki, gadżety i obłędne bluzy!
Jeśli chodzi o materiał to naprawdę wysoka jakość!

Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Też jestem zołzą :) u nas wrzesień zapowiada się fajnie i oby taki był :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny napis na koszulce, bardzo ładne oprawki okularów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam stronę sklepu, ale niczego jeszcze nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl, ale Ty ładnie wyglądasz w tym outficie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato minęło bardzo szybko. Szkoda 🙄

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprawki okularów bardzo ci pasują ;) Jeśli chodzi o koszulkę to trochę nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger