#76 Podsumowanie Sierpnia

Hejka!

Wrzesień przywitał Nas deszczową pogodą jakby mówił, że czas pożegnać się z latem.
No cóż... Taka kolej rzeczy, a skoro tak musi być należy zrobić podsumowanie sierpnia.





Tak szczerze to nie wiem jak ubiegły miesiąc podsumować.
Na blogu nie wiele się działo co spowodowało spadek w statystykach.
No niestety taka kolej rzeczy.

Natomiast w życiu prywatnym to powiem Wam nie mam co narzekać!
Zdecydowanie to był bardzo intensywny miesiąc.

Zacznijmy od tego, że w końcu zaczęłam jazdy! Nie pisałam o tym wcześniej, ale na początku roku postanowiłam zrobić prawko. Wszystko fajnie szło, zrobiłam teorię i ... przyszły obostrzenia.
Odłożyłam to do "unormowania" się sytuacji bardziej finansowej niż covidowej.
Wiecie siedzenie na L4 nie sprzyja wypłacie!
Teraz już śmigam na jazdach i jestem prze szczęśliwa!

Była również próba zdobycia działeczki rekreacyjnej, ale niestety zakończyła się fiaskiem.
Jednak się nie poddaję i w końcu zostanę dumną posiadaczką własnego Rodos :D

W poprzednim poście wspominałam, że udało się wyjechać na wakacje i pobawić się na weselu więc dwa intensywne weekendy, a ostatni spędziłam w gronie koleżanek i muszę się przyznać, że tego mi bardzo brakowało.
Poplotkowałyśmy, pośmiałyśmy i wiecie winko, piwko i takie tam:D

Tak już przechodząc do meritum tematu to chyba rozumiecie dlaczego mnie tutaj mało było:D
Mam nadzieję, że we wrześniu odbiję sobie tą nieobecność
Tymczasem życzę Wam udanego Września!
Do następnego!


8 komentarzy:

  1. Faktycznie sporo miałaś na głowie, sierpień minął tak szybko, że aż dziw.. Wszystkiego dobrego we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój sierpień nie był za ciekawy oby wrzesień byl łaskawy

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sierpień upłynął bardzo szybko. Urlop, potem powrót do pracy... a teraz juź wrzesień i się pytam jak to tak szybko czas mija;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie sierpień dość intensywny :) trzymam kciuki za prawo jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że w życiu prywatnym działo się dużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za prawo jazdy 😘
    U mnie też ,wrzesień przyszedł wraz z deszczem -mam nadzieję że taka pogoda nie będzie trwała zbyt dlugo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nawet nie wiem kiedy ten miesiąc minął. Ale podobnie miałam z lipcem i czerwcem... mam wrażenie, że czas jeszcze bardziej przyspieszył.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanych jazd! I lepszego miesiąca dla bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger