# 78 Dr. Martin Schwarz Expert 38% - domowe wybielanie zębów

Witam!

Kto z Was nie marzył o pięknym, śnieżnobiałym uśmiechu, ale boi się wybielania u dentysty?
Ja zdecydowanie należę do takich osób więc szukałam rozwiązania tego problemu na własną rękę.
Stosowałam wiele past wybielających, ale żadna nie dała mi takiego efektu, który by mnie zadowolił.

Ostatnio jednak trafiłam na bardzo ciekawy zestaw do wybielania zębów w domowym zaciszu.
Jest to zestaw od Dr.Martin Schwarz, w którym znajdziemy: żel wybielający EXPERT 38%,  żel antybakteryjny BIOSCALING oraz termokurczliwe nakładki na zęby.





Dr.Martin Schwarz Expert 38%

 Jest to żel wybielający, który ma za zadanie utlenić i zlikwidować przebarwienia na naszych zębach, które powstały na przykład po kawie. Preparat jest bezpieczny dla zębów i szkliwa co dla mnie jest bardzo ważne! Drugą ważną rzeczą to krótki czas sesji podczas procesu wybielania. Sesja trwa 30 minut i należy ją powtórzyć co 1-3 dzień. Producent zaleca nie używać dłużej niż 12 dni!

Preparat otrzymujemy w 5ml strzykawce, która ułatwia aplikacje produktu. Taka ilość powinna starczyć na kilka sesji. Żel przed użyciem trzymamy w lodówce.


Termokurczliwe nakładki

Żel wybielający Dr. Martin Schwarz Expert 38% można aplikować bez pośrednio na zęby lub zęba którego chcieliście wybielić lub za pomocą nakładek termokurczliwych, które dzięki swoim właściwością dopasowują się do naszego zgryzu. W jaki sposób?  Po prostu robimy kilka prostych kroków:

1. Do naczynia nalewamy gorącą ale nie wrzącą wodę i wkładamy na kilka sekund ok. 5 sekund. Należy pamiętać, że zbyt gorąca woda lub zbyt długie trzymanie ich w wodzie może spowodować uszkodzenie nakładek.

2. Nakładki umieszczamy na zębach, następnie dociskamy do zębów. Z zewnątrz pomagamy sobie palcami, a wewnątrz językiem. Jeżeli nakładka jest zbyt zimna, żeby dobrze uformować, należy jeszcze na chwilę włożyć do wody.

3. Podczas formowania należy odsysać wodę, która pozostała na nakładkach i powietrze by jak najlepiej je uformować.  Dobrze uformowane nakładki sprawią, że efekt wybielania będzie lepszy oraz obniży zużycie preparatu do wybielania zębów.

4. Żeby utrwalić kształt nakładek na chwilę należy umieścić je w lodowatej wodzie.

Prawda, że proste?


Bioscaling

Jeżeli ktoś planuje pozbyć się płytki nazębnej, przywrócić odpowiednie Ph jamy ustnej lub wybielić zęby, to powinien zaopatrzyć się w żel antybakteryjny Bioscaling.  Dlaczego?
Preparat ma silne działania dezynfekujące co powoduję, że usuwa on z naszej jamy ustnej bakterię, grzyby, wirusy, a tym samym działa zapobiegawczo infekcją jamy ustnej. Nie pozwala również na tworzeniu się biofilmu, który doprowadza do powstania   płytki nazębnej.

Produkt można stosowań na dwa różne sposoby:

1. Metodą nakładkową : 30 minutowa sesja co 3-4 dni przez 12 -14 dni.

2. Na szczoteczce do zębów: co 1-2 dni (raz dziennie) przez 14 dni i nie częściej 5 dni w tygodniu. Należy również zrobić po zakończeniu cyklu zrobić siedmiodniową przerwę.


Moja opinia:

Jak dla mnie to świetne rozwiązanie na samodzielne wybielanie zębów! Jest ono bezpieczne dla Naszych zębów, proste w "obsłudze" i pozawala zaoszczędzić czas i wydaje mi się, że również pieniądze. Dodatkowo w dobie koronawirusa, takie samodzielne wybielanie w domu będzie bezpieczniejsze niż wypad do dentysty;D  Nie to, że się od razu zarazicie, ale jeśli ktoś się boi Covid-19, a chce wybielić zęby to zapraszam do zakupów.
Jeśli chodzi o działanie to ja zauważyłam poprawę w kolorze moich zębów. Produkt stosowałam jednak punktowo, na wybrane zęby dlatego, że po przeczytaniu załączonej ulotki uznałam, że taki sposób będzie dla mnie najlepszy!

Osobiście bardzo polecam produkty Dr. Martin Schwarz i taką metodę wybielania! Na prawdę fajna sprawa!
Słyszeliście o tych produktach i takiej metodzie  wybielania?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

14 komentarzy:

  1. Stosowałam ten produkty i spisały się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę , kolejna pozytywna opinia o tym zestawie 🙂
    Znam go z innych blogów, i cieszy się on pozytywnymi recenzjami
    Ja jednak tego typu zabiegi wolę robić tylko u dentysty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam w planach wybielania zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam te produkty i byłam bardzo zadowolona z efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam przyjemność używać tych produktów i bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie chciałem wybielić zębów żelem Dr. Whitening. Martin Schwarz Expert, ale produkt nie krąży jeszcze w moim kraju, Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie wybielałam zębów ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się zainteresować ponieważ już jednego sposobu próbowałam i niewiele zdziałał

    OdpowiedzUsuń
  9. Już tyle osób o tym pisało, że cięzko nie znać tych produktów hehe. Super, że Ci się spodobało <3 Ja jeszcze nigdy nie wybielałam zębów

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha! Też recenzowałam ten produkt, niestety nie mogłam go użyć przez aparat, ale przetestowałam na najbliższych i byli mega zadowoleni! Efekt faktycznie był widoczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam, ale słyszałam wiele dobrych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam bardzo zadowolona z tego zestawu 😉

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger