#77 Spodnie w groszki

Hejka!


Nie wiem jak u Was ale u mnie już czuć jesień.
Czuć ją zwłaszcza o poranku gdy idę na pierwsze zmiany lub wieczorem gdy kończę drugie zmiany.
Czuję ją również w torbie bo z kurtką czy grubszym swetrem się nie rozstaje!

Zanim jednak jesień wejdzie już na dobre do Naszego życia mam dla Was jeszcze letnią stylizację!


Stylizacja bardzo prosta i wygodna bo była przygotowana z myślą o podróży! Zwykły top z Pepco i luźne materiałowe spodnie w groszki. Spodnie są ponoć z biedry tak mi mama powiedziała jak mi je dawała:D

Swoją drogą lubię taką długość i szerokość spodni.  Można je nosić na różne sposoby np. na luźno z trampkami lub na bardziej elegancko.

Jeśli chodzi o buty to miałam ubrać inne ale nie mogłam znaleźć ich , a już czas naglił i trzeba było jechać. Myślę jednak, że nie wydają źle w tej stylizacji.

Jak sądzicie?




To na tyle!
Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Świetne te spodnie, w sam raz na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja źle bym wyglądała ale Ty wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie wygodne i lekkie spodnie

    OdpowiedzUsuń
  4. super spodnie! Sama chciałabym takie nosić, ale wiem, że mega źle bym się w nich czuła, zupełnie nie wiem dlaczego.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie! Mam ochotę sobie sprawić coś w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te spodnie :) a Ty Madziu wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam grochy, paski, pepitkę czy kratkę - najchętniej ubierałabym się tylko w takie wzory :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger