#52 Urodzinowa stylizacja

Hejka!:)

Po trzech wpisach z  serii "Madzioszek w kuchni" mogę śmiało powiedzieć, że okazała się sukcesem. Bardzo mnie to cieszy i motywuje:)
Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i wejścia na mój blog!:*

Spodobała Wam się również ostatni wpis modowy więc postanowiłam pokazać urodzinową stylówke!




Biało-czarna sukienka znalazła się u mnie w szafie w "spadku" od siostry:) Długo czekała na swoją kolej i tak postanowiłam ją ubrać właśnie na moje urodziny!:) Dobrałam do nie balerinki i żakiet z Pepco. Jak Wam się podoba?


 Do następnego:*


21 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko:) Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko no i bardzo ładnie 😍
    Chętnie bym taką stylizacje sama założyła 🙂
    Świetnie wyglądasz 😍
    Wszystkiego najlepszego 😘🎁🎂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie! Klasycznie :) swietna stylizacja, na plus :) https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Prosta i przyjemna :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :) taka klasa !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie:) elegancko kobieco z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Świetna stylizacja. Nie myslalam ze taki fajny żakiet można dostać w pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo elegancko! Wszystkiego, co najlepsze! Szkoda jedynie, że urodziny odbywają się w izolacji:(


    Zapraszam do siebie na post z serii pomysł na prezent. Powrót do blogowania po dłuższej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku myślałam, że to biały top i czarna spódniczka. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego naj naj najlepszego ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Buty są wyjątkowo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. Wszystkiego co najlepsze życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia :D Super stylizacja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjecia! Stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, klasyk! Taka sukienka to podstawa w szafie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna elegancka sukienka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba! Klasyka zawsze w cenie :) Rewelacyjne są te balerinki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger