#47 Darmoszek od Aliexpress czyli opaska do ślubu

Hejka!:)

No i mamy maj więc wypadałoby zrobić podsumowanie poprzedniego miesiąca ale zadajmy sobie pytanie: czy jest sens?

Myślę, że nie ma to sensu dlatego odpuszczę sobie ten cykliczny wpis i uraczę Was kolejną rzeczą, która mi przyszła z Aliexpress:D Tak wiem... praktycznie co post to Wam coś z tej strony pokazuję. To się nazywa uzależnienie:D Obiecuję jednak, że następny wpis (nie liczą poniedziałkowego) będzie o czymś innym... może stylizacja.


Nie wiem czy wiecie na Aliexpress jest taka opcja, że w zamian za recenzje można uzyskać tak zwany darmoszek no prawie...  O co chodzi to już tłumaczę. Wchodzicie na aplikacje Aliexpress tam klikacie w zakładkę "Gratisy" wybieracie interesujący Was "darmoszek" i aplikujecie do niego. Następnie czekacie czy Wasze zgłoszenie zostanie przyjęte. Nie zawsze się udaje. Mi szczęście dopisało i udało mi się za pierwszym razem. Niestety następne aplikacje już nie. Aaaa bo bym zapomniała to nie jest do końca za darmo bo trzeba zapłacić aż 4 grosze!:D



Tym pierwszym "darmoszkiem" jest piękna opaska do włosów z kryształkami! Jak zobaczyłam, że wygrałam to bardzo się ucieszyłam bo od dość dawna się zastanawiałam nad podobnymi. 
Opaska jest bardzo dobrze wykonana wręcz bym powiedziała, że to nie jest byle "chińskie badziewie".  Opaska jest metalowa w kolorze złotym, a "krysztłki" to szkiełka, a nie jakiś plastik.  Jestem pod wrażeniem jakości.

Opaska przyszła bardzo szybko bo ok. dwóch tygodni. Zapakowana była bardzo porządnie w taki specjalny woreczek wypełniony powietrzem.


Opaska idealnie będzie pasować do stylizacji ślubnych jak i do glamour. Ja jestem nią oczarowana i cieszę się, że ją wygrałam. Niestety opaska normalnie nie już aż tak tania. Na aukcji kosztuje ok. 42 zł i niestety póki co wysyłka do Polski jest nie możliwa więc bez sensu żebym Wam podała link.


Trochę włosy się zaczepiają o nią jak ściągam z głowy ale to wiadome było, że może się tak dziać.
Jak Wam się podoba?
Dajcie znać w komentarzach!:)

Do następnego.

8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tym, że w aliexpress można coś dostać za recenzję. Ale świetna rzecz. Opaska jest prześliczna!

    Życzę miłego dnia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, nawet nie wiedziałam o takiej opcji. Opaska wygląda rewelacyjnie, idealnie pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda we Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swoją ślubną opaskę też mam z aliexpress:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa z takim gratisem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słysze o tej aukcji na Aliexpres
    A ja się zastanawiałam dlaczego mi moje drobiazgi z Alie nie przychodza...
    A opaska przepiękna 😍
    Warta według mnie tej ceny 😍
    No niestety ,tego typu ozdoby lubią "zahaczać o włosy"...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sporo zamawiam na Aliexpress i aplikuję od dawna jednak nigdy nic nie udało mi się wygrać :) Za to moja siostra już kilka razy miała przyjemność testować rzeczy z darmoszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia, że ali ma taką opcję. Opaska jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger