#51 Madzioszek w kuchni: Koktajl bananowy z płatkami owsianymi

Hejka!

Kiedy poczuliście się, że jesteście już dorośli?  Pamiętacie ten moment, ten momencik, w którym nagle ogarnęliście, że już jesteście starzy.
Do mnie to dotarło niedawno  i nie dlatego, że w maju wskoczyła mi 30 na kark, ale dlatego iż Mój zapytał się co chcę dostać na urodziny, a ja mu odpowiedziałam "fajny blender będzie w lidlu od 4 maja"  i jak on mi faktycznie go KUPIŁ i dał to nagle takie wielkie BOOOM!
Jestem stara, cieszy mnie prezent w postaci blendera! Powiem Wam więcej urządzenie kuchenne bardziej mnie ucieszyło niż paczka od PIXI .
Oczywiście każdy ma swój moment:D Ślub,praca, urodziny, dziecko lub jakaś inna chwila gdzie nagle Was olśniło:) Jestem bardzo ciekawa jak to u Was jest:D

Dzisiaj poniedziałek więc czas przejść do kuchni! Dzisiaj mam dla Was przepis na koktajl bananowy, no wiecie musiałam przetestować mój prezencik.




 Przepis:

200 ml mleka
200 ml jogurt naturalny
1 średni banan
3 łyżki płatków owsianych
1 łyżka miodu


Koktajl zaczynamy od tego, że płatki owsiane zalewamy mlekiem i odstawiamy na minimum 30 minut. Polecam jednak na godzinę lub nawet na noc.
No i teraz bierzemy wysokie naczynie wszystko do niego dodajemy czyli mleko z płatkami, banan, miód, jogurt i miksujemy.


Koktajl gotowy! Mnie osobiście nie urzekł, ale to dlatego, że nie bardzo przepadam za koktajlami bananowymi. Mój narzeczony bardzo chciał więc zrobiłam.
Uważam jednak, że będzie on idealny dla osób, które nie mają czasu na śniadanie.
Zrobić wieczorem, odstawić do lodówki i rano wypić.
Zdecydowanie koktajl jest dzięki płatkom syty.

Teraz pokażę Wam mój prezent!
 Wstępnie jestem nim zachwycona! W porównaniu do mojego poprzedniego blendera za 30 zł to niebo, a ziemia! Więcej możliwości, regulowana prędkość no i nie czuć, że się przegrzewa:D.
 


Blender kosztował nie całe 80 zł, a jakość jest naprawdę super. Wiadomo, że jak ktoś jest bardziej wymagający to dla niego będzie za słaby. Mnie w 100% zadowala i uważam, że za tą kasę WARTO!
Więc jeśli jeszcze u Was w Lidlach ten blender jest to się nie zastanawiajcie, kupujcie!:D

Do następnego!:)

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie też powoli dociera, że robię się stara 😊. Taka kolej rzeczy... Uwielbiam koktajle, a najbardziej te na bazie banana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama nie wiem kiedy pomyslałam o tym ze jestem dorosła :D ale zgadzam sie ze taki blender to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne są takie koktajle. Do tego bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie koktajle, a blender bardzo fajny:)
    Co do starości, to na razie czuję się młodo i wolę o tym nie myśleć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro wypróbuje, jeszcze nie robiłam z płatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz, że ja też się cieszę z takich prezentów? :D dostałam kiedyś blender od mamy na urodziny i mega mi się przydaje :D mój P ostatnio przyszedł do domu z gofrownicą "bo tak mówiłaś o tych gofrach" :D i wcale nie czuję się przez to staro :P taki koktajl bardzo lubię :) dodatek płatków owsianych sprawia, że jest bardziej sycący :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger