# 54 Madzioszek w kuchni: Łazanki z białej kapusty

Hejka!!!

Weekend był i się zmył. Co ciekawego porabialiście? Ja kompletnie nic nie robiłam. Miałam trochę planów ale... jakoś nie umiałam się zmotywować.

Czy lubicie łazanki? Ja je uwielbiam ale tylko jak ja je zrobię :D  Nie przepadam za łazankami, kupnymi czy z restauracji ze względu na to, że zrobione z kiszonej kapusty. 
Nie to, że nie lubię kiszonej kapusty bo lubię ale jakoś w łazankach nie bardzo mi smakuje.
Dlatego w dzisiejszym poniedziałkowym poście mam przepis na łazanki z białej kapusty.




Przepis:

1 mała kapusta
1 pętko kiełabasy
Ok. 200 gram boczku lub podgardla
Opakowanie makaronu do łazanek
1 cebula
Pieprz i sól


Ja lubię zdecydowanie mięsne łazanki więc ja sobie nie żałuję ale Wy możecie na własne preferencje zredukować przepis.

* Boczek, kiełbasę i cebulkę kroimy w kostkę i podsmażamy na nie wielkiej ilości tłuszczu. Kapustę drobno szatkujemy. W między czasie gotuję wodę na makaron
* Gdy już mięso się przyrumieniło dodaję kapustę i duże z niewielką ilością wody. Co jakąś chwilę mieszam.
* Jak woda na makaron zaczyna wrzeć wsypujemy makaron i gotujemy według przepisu. Ja dodaję pół opakowania Lubelly.
* Gdy kapusta już zmiękła dodaję makaron sól i pieprz.... dużo pieprzu!


Można dodać jeszcze pieczarki ale mi jakoś nie bardzo pasują. 
Jak pisałam wcześniej to jest taki mój przepis i nie musicie wcale z niego korzystać:D
Muszę popracować jednak nad zdjęciami bo nie wychodzą apetycznie ale to na razie musicie mi wybaczyć.


Do następnego!:)

12 komentarzy:

  1. Ja łazanki uwielbiam tylko na słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię łazanki z kapustą, aczkolwiek nie dodaję kiełbasy xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, mam już pomysł na obiad :) Narobiłaś mi smaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię , lubię! dawno nie miałam! Skąd ja to znam.. planów mnóstwo, realizacji zero.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham łazanki, mogłabym je zajadać codziennie :D Właśnie, dziękuję za inspirację, chyba zrobię je w tym tygodniu :) Pyszny przepis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za łazankami, tzn wogule nie zbyt lubię kapustę gdzieś tam w pierogach, krokietach zjem ale tylko z dodatkiem pieczarek czy grzybów
    Cały weekend spędziłam w lesie na świeżym powietrzu 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja łazanki bardzo lubie ale nie jadłam ich od wieków :D kojarzą mi sie z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robiłam nigdy, niestety nie mam takich zdolności kulinarnych, ale chętnie bym spróbowała. :) Smakowicie to wyglada. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie przepadam za kupnymi łazankami. Super przepis... Może w weekend go przetestuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie jadłam łazanek z białej kapusty, zawsze tradycyjnie z koszonej ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger