#53 Pleciona torebka za mniej niż 40 zł!!!

Hejka!:)

Rozszalałam się w maju z postami:) Nacieszcie się tym bo w czerwcu może już nie być tak ciekawie:D

Pozwoliłam Wam chwilę odpocząć od postów z zamówieniami z Aliexpress ale czas do nich wracać bo ich się troszkę uzbierało;)
Oczywiście nie wszystko Wam pokaże bo jest tego trochę, a nie wszystko będzie Was interesować.
Polecę Wam takie rzeczy, które są ciekawe i warte uwagi. Jedną z takich rzeczy jest torebka, którą chcę dzisiaj pokazać.

Od dawna podobały mi się plecione torebki ale nie mogłam znaleźć tej idealnej. Wiecie taką, która porwie moje serce i duszę.
Na szczęście nie miałam na nią parcia więc się nie denerwowałam, że nie mogę nic ciekawego znaleźć ale pewnego dnia, przeglądając Aliexpress na mojej drodze stanęła ONA;D Piękna, elegancka i jednocześnie dziewczęca no i w super cenie! Od razu palec wylądował na "kup teraz" no i za około miesiąca była już u mnie!:)



Torebka nie jest duża ale pomieści mały portfelik, smartfon, klucze , pomadkę i jeszcze kilka drobnych rzeczy. Jak już wcześniej wspomniałam szła do mnie miesiąc. Opakowanie standardowo aliexpressowe pocztą polska ale tym razem (i chyba pierwszy raz tak miałam) "poleconym". 


Torebka jest bardzo fajnie wykonana. Nie ma odstając nitek czy niedociągnięć. Ja widzicie na zdjęciach ta "plecionka" wygląda naprawdę fajnie. Jest zrobiona z tworzywa sztucznego.



Torebka posiada jedną komorę i jest zapinana na magnes. Trochę mi przeszkadza to, że zapięcie jest wysoko umiejscowione. Klapka jest dość duża i jak zapinam ją jedną ręką to automatycznie szukam go niżej.


Torebka kosztowała mnie aż 36,33 zł, a jakość jest naprawdę fajna!;) Jak widzicie zresztą po zdjęciach. Torebka jest dostępna w czterech kolorach: białym, czarnym, camel i szary. Niestety torebka trochę podrożała bo kosztuje 43,59 zł ale pewnie znajdziecie taniej.  Mimo to dam Wam linka bo wiadomo z poleconego chętniej się korzysta : KLIK


Jak Wam się podoba? Bo ja jestem zauroczona!:)

Mam do Was pytanie:
Czy podobają Wam się posty z rzeczami z Aliexpress? I co Was najbardziej interesuje?
Bo wiecie jak na początku wspomniałam zamawiam dużo rzeczy (do kuchni, dla kota, jakieś pierdoły do rękodzieła) więc nie muszę pokazywać tylko "modowe" zamówienia:D

Dajcie koniecznie znać w komentarzach!:)
Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Piękna jest ta torebka, zamówiłam podobną ale nie z ali, nie wiedziałam że tam są! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie ostatnio takie plecione torebki bardzo podobają :) śliczna jest ta torebka :)
    Ja lubie czasami patrzeć co warto kupic na aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna, a cena naprawdę okazyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chętnie zobaczę więcej postów z rzeczami z Aliexpress - może czymś się zainspiruje 😉
    I nie tylko rzeczy modowe ,ale np do domu też ☺
    Przepiękna jest ta torebka 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Everything looking very nice! ✔️✔️✔️ Have a great week! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka, nosiłabym ;) Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger