#55 Makijaż paletką #mychoicewibo :)

Hejka!:)

Jak Wam tydzień mija? Ja się wzięłam za mycie szafek w kuchni i wyrzucania rzeczy nie potrzebnych! Planowałam już to od dawna ale jakoś chęci nie było. Teraz się zmobilizowałam i działam.

Siedząc w domu przypomniałam sobie jak lubiłam kiedyś malować siebie. Siedziałam czasami po 3 godziny by coś ładnego zmalować na oczach. Potem poszłam do pracy i już nie miałam czasu, ale też już nie wypadało mieć mocniejszego oka. 

Teraz do tego wracam i zaczynam tworzyć. W dzisiejszym poście pokażę mam co zmalowałam ostatnio i tak myślę czy nie zrobić z tego również serii postów. Trochę się jednak obawiam że jak wrócę do pracy to nie będę miała za bardzo czasu więc się na razie wstrzymuję.

Zapraszam do oglądania:)








Oczy:
Cienie do powiek - Wibo - #mychoicewibo by Zmalowana
Eyeliner - Eveline
Tusz do rzęs - Eveline

Brwi - Bell

Usta - Pixi

Twarz:
Podkład - Bourjois - Always Fabulous
Konturowanie i róż -  Wibo - Pro Contour Palette

Włosy - Aliexpress


Jak Wam się podoba? Chcieliście by taką serię postów?
Dajcie znać w komentarzach:D
Trzymajcie się:*


14 komentarzy:

  1. Odważny ten niebieski kolor cienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż :D Ten niebieski cień bardzo mi się spodobał :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Ja jednak u siebie preferuje bardziej neutralne kolory :D moze tez dlatego, ze średnio potrafię malować sie cieniami a przy bezach tak tego nie widać :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful makeup, lovely hair
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kolorowo 😍
    Podoba mi się ten niebieski cień, zresztą ogólnie cały makijaż mi się podoba i chętnie zobaczę więcej takich postów 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. ale rewelacyjnie wyglądasz! fantastyczny makeup :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważny makijaż :) ciekawe połączenie kolorów. Jedyne, co bym zmieniła to trochę bym to bardziej rozblendowała ;) no i kolor włosów masz super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalny makijaż :) ładna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your makeup and your hair is gorgeous!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no kochana stworzyłaś rewelacyjny makijaż! <3 Zainspirowałaś mnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te kolorki włosów;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger